pub

Dagdeal (728x90)

zondag 8 maart 2015

Ne giest!

Do es ne pei en daan luupt op de plage. Op ne moment zeet em een fles ligge, en aai geft do ne shot teige. Dei fles vleegt weg mo dei zeit "aa". "Tiens" zeit daan pei en ei pakt dei fles oep, en ei zeet dat do ne giest in zit. "Tiens, tiens" zeit daan pei en ei trekt da stopsel van dei fles. "Boef" en daan giest sto veu em. "Merci, menne, da ge maa door oeit geloten et, en naa meugde ne wens doon." " Nei merci, zeit daan pei, tes zo gout as da'k et gat em" "Mo enfin, dou ni onnuuzel, zegd agaa ne wens" zeit daan giest. "Enfin jaa, veuwa ni, leustet, ik zaan al giel ma leive ne ki geire no Tahiti geweist zaain. Daan voudou sto maa wel oon, en eh... dei waaive oep dei tabloos van eh... Monet of zu, dei ston maai oek wel oon. Mo, met den buut kan ek ni gon, want ik begin al te geubele az ek nen buut zeen, en mette vleeger zeiker ni, want as daan valt... Enfin, ge zeut maa e gruuit plezeer doon me een otostraad van ee tot in Tahiti." "Jomoja, serieus blaave" zeit daan giest, "een otostraad van ee tot in Tahiti, das em bekke veul gevroegd, zenne, da kannekik ni. Azekik da doon dan est veu de rest van 't sezoun gedoon me tuuvere, dan es maan pil af. Neinei, vroegd iet serieus: geld, waaive, neimport" "Ah bon," zeit daan pei, " as 't zuu zit, dan wil ik en effet een vraa..." "voila, gien probleim, een schuuin, een raaike...?" "da zjust da ... en ien da gien kuuren eit en dad altaaid goo gezind es." "Bon, " zeit daan giest, " dei otostrade, moot da me of zonder verlichting zaain ?" ....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten